Service programma's

Ssd-serviceprogramma van de 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar)

Apple heeft vastgesteld dat er problemen zijn met een aantal ssd's van 128 GB en van 256 GB die worden gebruikt voor de 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar). Deze problemen kunnen resulteren in gegevensverlies en een defecte harde schijf. 13-inch MacBook Pro's met harde schijven met dit probleem zijn verkocht tussen juni 2017 en juni 2018.

Lees meer...

Vervangingsprogramma voor de iPhone X-beeldschermmodule vanwege Touch-problemen

Apple heeft vastgesteld dat bij sommige iPhone X-beeldschermen Touch-problemen kunnen optreden door een defect onderdeel in de beeldschermmodule. Apparaten met dit probleem kunnen de volgende symptomen vertonen:

  • Het beeldscherm of een deel van het beeldscherm reageert niet of niet altijd op aanraking
  • Het beeldscherm reageert terwijl het niet is aangeraakt

Lees meer...

Serviceprogramma voor het toetsenbord van MacBook en MacBook Pro

Apple heeft vastgesteld dat bij een klein percentage van de toetsenborden van bepaalde MacBook- en MacBook Pro-modellen het volgende kan gebeuren:

  • Letters of tekens worden onverwacht herhaald
  • Letters of tekens verschijnen niet
  • Toetsen voelen 'plakkerig' aan of reageren niet altijd hetzelfde

Lees meer...

Vervangingsprogramma voor de batterij van de 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar)

Apple heeft vastgesteld dat bij een beperkt aantal 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar)-apparaten een onderdeel kan uitvallen waardoor de ingebouwde batterij opzwelt. Dit is geen veiligheidsprobleem en Apple zal de hiervoor in aanmerking komende batterijen gratis vervangen. De betrokken apparaten zijn gemaakt tussen oktober 2016 en oktober 2017. Het serienummer op het product bepaalt of het in aanmerking komt voor vervanging.

lees meer...

iPhone 6S: vervangingsprogramma voor de batterij

Wat is er aan de hand?


Apple heeft vastgesteld dat bij een klein aantal iPhone 6S toestellen het toestel onverwachts uitvalt. De eenheden vallen allen binnen een beperkte serienummerreeks en zijn gefabriceerd in de periode tussen september en oktober 2015.

Lees meer...

iPhone 6 Plus: vervangingsprogramma voor de iSight-camera

Wat is er aan de hand?

Apple heeft vastgesteld dat de iSight-camera(camera achterzijde) van een zeer klein aantal iPhone 6 Plus-apparaten een onderdeel bevat dat defect is, waardoor foto’s er wazig uitzien. De eenheden vallen allen binnen een beperkte serienummerreeks en zijn verkocht in de periode tussen september 2014 en januari 2015. 

Lees meer...

MacBook Pro: aanvullend reparatieprogramma voor videoproblemen

Wat is er aan de hand?

Apple heeft vastgesteld dat bepaalde MacBook Pro-systemen mogelijk last heeft van vervormd beeld, geen beeld of het onverwacht opnieuw opstarten van het systeem. Deze MacBook Pro-systemen zijn verkocht tussen februari 2011 en december 2013.

Lees meer...

Vervangingsprogramma van Europese Apple USB-lichtnetadapter van 5W

Wat is er aan de hand?

Apple heeft vastgesteld dat in zeldzame gevallen de Apple USB 5W adapter oververhit kan raken en een veiligheidsrisico kan veroorzaken. Deze adapter is geleverd geleverd bij de iPhone 3GS, iPhone 4 en iPhone 4S die zijn verkocht vanaf oktober 2009 tot en met september 2012 in onderstaande landen. De adapter is in deze periode ook los verkocht als accessoire.

Lees meer...

Omruilprogramma voor Apple lichtnetadapter

Wat is er aan de hand?

Apple heeft vastgesteld dat in zeldzame gevallen de Apple-lichtnetadapters met twee pennen, die zijn ontworpen voor continentaal Europa, Australië, Nieuw-Zeeland, Korea, Argentinië en Brazilië, kapot kunnen gaan met het risico op elektrische schok bij aanraking tot gevolg. Deze lichtnetadapters zijn tussen 2003 en 2015 geleverd met bepaalde Mac- en iOS-apparaten, en waren ook onderdeel van de internationale reisstekker van Apple. 

Lees meer...