Retourneren


Bedenktijd

Voldoet je aankoop niet geheel aan je verwachtingen? Dan mag je als consument je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ongebruikt en in de originele (ongeopende) verpakking conform onze Algemene Voorwaarden omtrent retourneren.

De volgende producten zijn hierop uitgezonderd:
- Producten die door de klant zijn gebruikt
- Programmatuur (zoals softwareproducten) en vergelijkbare producten waarvan de verzegeling is verbroken.
- Verbruiksartikelen waarvan de verpakking is geopend.
- Producten die door persoonlijk gebruik onhygiƫnisch worden na opening van de verpakking (zoals koptelefoons e.d.).
- Op maat gemaakte of samengestelde producten naar wens van de klant.
- Cadeaubonnen / iTunes-kaarten e.d.

Let op: voor zakelijke bestellingen geldt geen 14 dagen bedenktijd. Om die reden kunnen zakelijke bestellingen niet worden geretourneerd.


Retourprocedure

Om je online aankoop te herroepen, kun je het herroepingsformulier op onze website invullen en versturen. Je ontvangt dan per e-mail een ontvangstbevestiging met een volgnummer. Deze noteer je op het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen. Vervolgens kun je je bestelling binnen 14 dagen op eigen kosten retourneren.

Retourkosten

Als je bestelling niet geheel naar wens is, mag je deze binnen 14 dagen aan ons retourneren. Het retourneren geschiedt op eigen kosten en dient te gebeuren via PostNL of DHL. Zodra wij je bestelling in goede orde retour hebben ontvangen, conform de Algemene Voorwaarden omtrent retourneren, zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk crediteren. 

Beschadigde zending

Onze bestellingen worden zeer zorgvuldig behandeld en goed verpakt. Echter, kan het onverhoopt voorkomen dat de zending beschadigd raakt tijdens het transport. Controleer voordat je het pakket in ontvangst neemt of het pakket beschadigd is. Wanneer je schade aan je zending hebt geconstateerd, neem het pakket dan niet aan. Het pakket wordt dan automatisch retour aan ons gezonden. Neem contact met ons op via webshop@ivizi.nl om de schade te melden zodat wij alvast een nieuw product voor verzending gereed kunnen maken.

Defect product ontvangen

Wij willen al onze klanten voorzien van kwalitatief hoogwaardige producten van enkel de beste merken. Onze producten worden dan ook te allen tijde zeer zorgvuldig behandeld. Daarnaast wordt elk product nogmaals grondig gecontroleerd alvorens wij een bestelling verzenden.

Echter, kan het onverhoopt wel eens voorkomen dat een product bij ontvangst niet volledig naar wens functioneert. Mocht een product defect blijken te zijn, neem dan direct contact met ons op zodat wij een passende oplossing kunnen bieden.

Klacht

Wij willen al onze klanten voorzien van kwalitatief hoogwaardige producten van enkel de beste merken.

Onze producten worden dan ook te allen tijde zeer zorgvuldig behandeld. Daarnaast wordt elk product nogmaals grondig gecontroleerd alvorens wij een bestelling verzenden.

Echter, kan het onverhoopt wel eens voorkomen dat een product na gebruik niet volledig naar wens functioneert. Mocht je een klacht hebben aangaande je aankoop, neem dan direct contact met ons op zodat wij de klacht kunnen beoordelen.

Algemene Voorwaarden omtrent retourneren

Wanneer een artikel niet aan je verwachtingen voldoet mag je als consument het artikel binnen 14 (kalender)dagen na ontvangst te retourneren, mits ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking.

Aanmelden

Je retour dient te allen tijde bij onze webshop te worden aangemeld door het herroepingsformulier in te vullen. Dit formulier kun je hier terugvinden. Retourzendingen die niet vooraf bij ons zijn aangemeld en retourzendingen zonder bijgesloten retourformulier kunnen wij helaas niet verwerken. Daarnaast zit er geen 14 dagen bedenktijd op zakelijke bestellingen en kunnen deze om die reden niet worden geretourneerd.

Retourneren

Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor het tijdig en correct retourneren van je bestelling. Bestellingen die niet binnen 14 kalenderdagen na ontvangst via PostNL/Bpost worden geretourneerd kunnen wij niet aannemen. Bij het PostNL / DHL / Bpost servicepunt wordt je pakket voorzien van een barcode en een trackingscode. Met deze code kun je het pakket volgen.

Het retour zenden van je bestelling geschiedt op eigen risico van de klant. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of beschadigde retourzendingen. We adviseren je je verzendbewijs te allen tijde goed te bewaren mocht je pakket onverhoopt kwijt of beschadigd raken. Je kunt dan met dit verzendbewijs je klacht bij PostNL / DHL / Bpost kenbaar maken. Helaas kunnen wij hier niet in bemiddelen.

Crediteren

Zodra je retourzending door ons is ontvangen, wordt je retour gecontroleerd. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 werkdagen crediteren. Heb je je retour niet bij ons aangemeld, ontbreekt het retourformulier en kunnen wij je bestelling niet herleiden of verkeert het product niet meer in dezelfde staat zoals wij je deze hebben doen toekomen, dan kunnen wij je retour helaas niet verwerken.